29 maart 2010

Mini high tea

Na voor het eerst een powerpointpresentatie (voor mijn examen Nederlands) in elkaar geflanst te hebben + mijn "speakersnotes" te hebben uitgeschreven + uit frustratie over dit alles een bakje kaasflipjes te hebben genuttigd, ben ik er flauw van.

Maar dit lieflijke plaatje van onze high tea gisteren met ons drietjes, wilde ik jullie niet onthouden. Het was heerlijk en gezellig.

Wie wenst me sterkte/geluk/succes, voor mijn examen? Ik zal het nodig hebben.

Bookmark and Share

7 opmerkingen:

Akelein zei

Goedemorgen Christel, ik wil je heeeel veeeel sterkte, geluk en succes wensen voor je examen!!!
Origineel he? Maar het gaat je lukken, daar ben ik van overtuigd!
Liefs, Aafke

sillie zei

geluk :-) en succes gewenst

Mama Muis zei

dat zal ik doen! (op je twitter)

Mirjam zei

Dat ziet er echt leuk uit! Wat een goed idee zo. Succes met je examen!

Aagje zei

Ik zie het nu pas. Succes! Of: wil je met ons delen hoe het gegaan is?

Vita zei

Wat doen jullie toch altijd een leuke dingen samen! Een high tea: geweldig voor Q!

Succes wensen doe ik maar met terugwerkende kracht :)

Limoentje zei

Bij deze dan maar: veel succes!!

Jullie high tea ziet er heel smakelijk uit, hebben jullie vast en zeker van genoten.