23 april 2010

Wreck this Journal + 10.034 linkjes in een blog


Vorig jaar april ontving ik het het boek Wreck this Journal. Ik schreef erover in april en november. Zelf ben ik erg nog niet zo actief ermee geweest. Maar.... vanmiddag... ik liep met de nieuwe Flow en veel andere spullen de trap op.

-Ik miste een trede, viel met mijn linkerbil tegen de IJZEREN (!) trapleuning, kwam hinkend en met tranen in mijn ogen binnen. (Want het deed toch zeer).

Als troost mocht ik direkt computeren van mezelf :) En ik trof in de mailbox een hele gave mail van Flow.

Met de volgende tekst: ...zijn wij erg nieuwsgierig hoe je denkt over de blogs van Flow en of er nog eventueel wat tips zijn hoe wij het beter en leuker kunnen aanpakken!

Zou je het leuk vinden om deel te nemen aan een lezerssessie waarbij we je samen met een paar andere bloggers zullen ondervragen over alles met betrekking tot social media....


Ja natuurlijk. Maarja, laat ik er op die dag niet zijn (aaargghhh).

Wel direkt gekeken op het blog van Flow. En daar trof ik onder andere een stuk over Wreck this Journal en medeplakkers en creatievelingen.

En een aantal blogs en sites wil ik jullie niet onthouden.


http://wreckthisjournal.punt.nl/


http://plakblog.punt.nl/


http://plakavonturen.punt.nl/


Ik heb volgens mij nog nooit zoveel linkjes in een blog gezet.


Heb het boek direkt weer uit de kast gehaald. Ga nog even "wrecken" met kindlief.

Bookmark and Share

11 opmerkingen:

Anoniem zei

Just want to say what a great blog you got here!
I've been around for quite a lot of time, but finally decided to show my appreciation of your work!

Thumbs up, and keep it going!

Cheers
Christian, iwspo.net

Anoniem zei

Hallo Freunde , ich gerade gelesen Ihr Arbeit hier und Liebe genießen Sie Aufstehen mit großes Wissen!
Good Work , see ya und auch frohe Weihnachten und einen guten Rutsch ins neue Jahr 2011! Ich entschuldige mich für meine bad Deutsch!

Anoniem zei

I really like your blog and i really appreciate the excellent quality content you are posting here for free for your online readers. thanks peace claudia.

Anoniem zei

Ik heb www.christelnolle.com gevonden via startpagina Goed gemaakt! Ik hoop zelf ook zo een site te maken.
Wat heb je hiervoor gebruikt?

Groetjes,
Henny uit Purmerend

Christel zei

Hallo Henny uit Purmerend. Dank je wel voor het compliment. De blog heb ik gemaakt via blogger. Gratis blog van Google.

Anoniem zei

Hoi iedereen,

Ik heb www.christelnolle.com gevonden via Startpagina.
Deze site ziet er goed en fijn uit!
Ik wil graag ook zo een mooie site maken. Welke software heb je hier precies voor gebruikt? Mijn blogje ziet er nog leeg uit. :(

Bedankt

Liefs vanuit A'dam
Willy

Anoniem zei

Hoi iedereen,

Ik heb www.christelnolle.com gevonden via Google.
Deze site ziet er goed en leuk uit!
Ik wil graag ook zo een mooie site maken. Welke software heb je hier precies voor gebruikt? Mijn blogje ziet er nog leeg uit. :(

Bedankt

Tot snel vanuit A'dam
Willy

Anoniem zei

Zeer effectief schriftelijke informatie . Het zal waardevol voor iedereen die usess , samen met mezelf. Keep up the good werk - zeker zal ik een kijkje op meer posten te nemen.

Anoniem zei

Zoekmachine marketing heeft een uitstekende zoekmachine optimalisatie plan. Gewoon een in al deze methoden kunnen maken een grote onderscheid in uw sites plaatsen en vast uw website brengt je .

Anoniem zei

Ik heb niet zo lang geleden een blog begonnen , heeft de gegevens die u invult op deze website hielp mij enorm aan. Bedankt voor al je tijd en werk.

Anoniem zei

Hello there. Ik vond uw website via Google, terwijl op zoek naar een soortgelijke kwestie, uw web site hier kwam op. Het lijkt goed. Ik heb het in mijn bladwijzers Google bookmarks om later terug te komen.