6 oktober 2010

Facebook en breien

Mam, mag ik ook een Facebook account? Dan kan ik tante Liesje, oma, en Megan volgen... Natuurlijk, op haar leeftijd al een account. Wel een die zoveel mogelijk beschermd is.

Zojuist kreeg ik op de chat van Skype een vraag. Of ik mijn blog al aan mijn Facebook account gekoppeld heb? Nou, volgens mij niet. Kan het af en toe zelf allemaal niet meer volgen :)

Vanavond ga ik ouderwets tv kijken met manlief. En breien, ook ouderwets, maar ook weer heel hip tegenwoordig.
Bookmark and Share

2 opmerkingen:

Mirjam Decoratieve Verftechnieken zei

Kan jij ook breien en TV kijken tegelijk? Mijn moeder kan dat zo goed, om jaloers op te worden. Als ik brei (wat ik nooit doe) dan durf ik echt mijn ogen niet van het breiwerk te halen hoor. Dan zou het een puinhoop worden - of in ieder geval zou ik het gevoel hebben dat er iets faliekant mis aan het gaan is...

Mirjam Decoratieve Verftechnieken zei

Hoi Christel,

Ik kwam dit tegen en vond het wel wat voor jou:
http://www.kleurinspiratie.nl/blog/kleurpotlood-sjaal.html

Groetjes,
Mirjam