17 oktober 2010

Passie voor breien


Vandaag heb ik een sjaal/shawl afgebreid naar aanleiding van een patroon uit het boek Passie voor breien.

Ik leende het boek al een paar keer bij de plaatselijke bieb. Helaas was het er afgelopen week niet en moet ik eerlijk zijn dat ik niet meer wist hoe het heette.
Ik wilde het graag hebben, want er staat een tas in, te maken van een (oude) wollen trui.
En laat ik nou een trui bij de kringloop gekocht hebben.

Toen was het vrijdag en werd ik gebeld door Aafke, vanaf de handwerkbeurs in Rotterdam. Of ik het boek ook graag wilde. Voor maar 12 euro... Uiteraard.
Vanmiddag troffen we elkaar onder het genot van een cappuccino en een gebakje in Zuidlaren en werd ik enorm blij van het mooie boek. (plus het lekkere gebak haha).

4 opmerkingen:

Akelein zei

hahaha, bij Bol.com is ie nu dus ook nog maar 12 euro...
Kom ik er helemaal mee uit Rotterdam gesjouwd...

Vlijtig Liesje zei

Hé, dat boek hebben we niet in de bibliotheek bij ons. Zelf kan ik alleen maar recht toe, recht aan breien, dus een patroon is niet voor mij weggelegd.

Christel zei

@Vlijtig Liesje ook voor de recht-toe-recht-aan breiSTER staan er hele leuke dingen in hoor :)

Christel zei

@Akelein ja, zelfde prijs, ik zag het haha. Extra bedankt hoor voor het sleepwerk. Dit maakt het boek nog specialer :)