18 november 2010

Er was er een jarig hoera hoera


Manlief was jarig, op 8 november. Als verrassing had ik een jas besteld. Twee zelfs, dezelfde, maar in verschillende maten. Via het internet, direkt leverbaar stond er bij. Nou... over tijd, verschil ik van mening met het leverende bedrijf... 10 werkdagen valt bij mij in een andere categorie.

Afgelopen zaterdag kwam het pakket. En de kleur was niet "je van het". Plus wat korte mouwlengtes... Dus gisteren weer ingepakt retour gestuurd. Toen dacht ik, laat ik hem een agenda geven (bovenstaande). Maarja, die heeft hij zelf al besteld. Dus... Nu moet ik nog iets origineels verzinnen. Heb al wel een gaaf idee hoor, maarja, daar kan ik niet over schrijven, want hij volgt me... overal... twitter, facebook, hyves, mijn blog, thuis... haha. Agenda wil ik zelf ook wel trouwens, met alle komende projecten.

Bookmark and Share

3 opmerkingen:

Mama Muis zei

mijn moleskine aanlevertijd duurde ook heel lang!!! SUF hè

Brigitta zei

Hmmm het is dat ik al een agenda heb want deze is wel heel erg mooi

Anoniem zei

The Ugg Bailey Button is now a classic and a must have! Featuring chestnut suede upper, raw seams, elasticated Ugg branded button and lavish Grade A sheepskin lining. The Bailey Button can be worn as the Classic Short or turned down.
The best ways to find cheap boots from [url=http://www.bootsuggonsale.com/]ugg coupons
[/url] is engaged in online auctions.[url=http://www.bootsuggonsale.com/]discount uggs
[/url] are a great gift for the coming Christmas. If you take the time to search the web and you can find a good deal on [url=http://www.bootsuggonsale.com]ugg boots
[/url], and even find really cheap UGG's! There are even brick and mortar stores that offer deals as well.