19 december 2010

Hart voor de zaak

Na uren breien, haken, gaatjes prikken, borduren, foto's maken, engelse omschrijving erbij, inches opmeten, verzendkosten berekenen en wat nog meer.... staan er eindelijk een aantal items voor de verkoop in mijn Etsy winkel.

Uiteraard valt dit in de categorie hobby. Want werkelijk, als ik al die uren zou moeten doorberekenen qua verkoopprijs..... Valt onder het motto "hart voor de zaak".
Mijn Chris Crea Club blog is ook iets opgefrist :)

Bookmark and Share

3 opmerkingen:

Lien zei

Supertof je Etsy-winkel. Ik hoop ook een keer zo te beginnen. En inderdaad valt het onder de noemer "haken uit passie", want als je het garen en de uren meetelt in de prijs, wordt het onbetaalbaar. Maar ik moest stiekem enorm lachen met je "fun" tamponzakje. Toch wat positiefs those days of the month :-) Veel succes ermee!!!

Susanna zei

dat is wel herkenbaar....ik heb (gelukkig) ook hart voor de zaak!
ik vind hem trouwens we; erg mooi!

Vlijtig Liesje zei

Gefeliciteerd! Ik hoor de laatste tijd steeds meer over Etsy.