6 december 2010

Helaas, pindakaas...

Vandaag las ik in een mail, dat de keuze niet op mij is gevallen. Ik had vorige week twee gesprekken voor een interessante ZZP functie.

Maarja, te weinig aantoonbare ervaring. Al weet ik zeker, dat ik uitermate geschikt zou zijn en zelfs de opdrachtgever nog wat handige adviezen zou kunnen geven.

In de categorie Helaas Pindakaas. Voelde me even teleurgesteld. Toen dacht ik, dan moet het zo zijn. Mijn cv is volledig up-to-date. Volgens de principes van het spel Cash Flow game was het ook geen slimme zet. Uurtje factuurtje, tijd voor geld. Terwijl ik goed op weg ben met de principes van passief inkomen. Mijn miljonairsbrein is aan het groeien. Zijn er meer mensen die trouwens volgend jaar naar het seminar van T. Harv Eker gaan?
Bookmark and Share

3 opmerkingen:

Karin zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Hanneke zei

Wat JAMMER voor je!

Monique zei

HEY!

Ik heb je weer/daar ben je weer! ;o) Hoe is het met die creatieve duizendpoot uit het noorden des lands? Ik heb wat bij te lezen geloof ik ;o)

Kwam je tegen via LinkedIn, maar kon je niet connecten :o(

Ga trouwens niet naar de bijeenkomst, al zou ik wel graag willen. Maar is een beetje té dicht bij mijn verwachte bevallingsdatum... ;o)

Mocht je het leuk vinden: welkom op mijn blog!

Groetjes van (Mama) Monique