11 januari 2011

Gehaakte jasbeschermers voor op de fiets

Gisteren vroeg Diana van Ozowiezo waarom Etsy? Nou bijvoorbeeld vanwege de gehaakte jasbeschermers van Dorien.
Het nederlandse patroon kocht ik zojuist via haar. (Mocht je die ook willen mail haar dan, want nu staat alleen nog de engelse versie er op). En verder.... voor alle prachtige creaties die mensen maken. De liefde waarmee items gemaakt zijn. Het gemak waarmee ik iets kan bestellen. De service die verkopers leveren. Enzovoort enzovoort....

Foto van de shop van Dorien, hopelijk vindt ze het in ruil voor promotie niet erg.
Bookmark and Share

3 opmerkingen:

vicarno's mama zei

dit is zoooooo geniaal, prachtig gewoon!!!

inge zei

hahaha doet me denken aan vroeger, op staphorst, maar het zal ongetwijfeld weer hip worden, want dat gaat zo eens in de tig jaar =)
niet vergeten te wassen hoor! hahaha

Just-Do zei

Vind ik helemaal niet erg hoor! Dank je wel. Zodra een patroon verkocht is, zet ik het er weer op, dus het is altijd verkrijgbaar, zowel in het Nederlands als in het Engels.
groetjes, Dorien