7 januari 2011

Moederbehoefte

Kindlief is de afgelopen 2,5 dag ziek thuis geweest. Beetje koortsig, hoofdpijn, spierpijn. En een grote moederbehoefte.
Weet niet hoe ik dat anders moet omschrijven. Veel knuffelen, bij me zijn. Vond ik wel heel fijn hoor. Want ze is nu 8 jaar. En al zo groot in doen en laten. (In lengte trouwens ook, dat heeft ze niet van mij).

Deze tekening heeft ze (een poos) geleden van ons twee gemaakt. Ik vind het zo gaaf hoe ze poppetjes tekent. Ben eerlijk gezegd wel eens afgunstig haha.

Gelukkig voelde ze zich vandaag een stuk beter. Dus maandag maar weer naar school.

Nee, nog geen foto van de trui... Ik combineer het met de poedel en mijn eerste borduursteken.
Bookmark and Share

3 opmerkingen:

inge zei

o wow wat een prachtige tekeningen en ik zie jullie er echt in ook =)

griep sucks. ben nu al bang dat ons uitje straks niet door kan gaan door zoiets #fingerscrossed!!!

Yvonne zei

super leuk, die tekening van jullie tweeën!

Peet zei

Hoe jong of oud ze ook zijn, ziek zijn blijft niet leuk.

Wel fijn dat ze zo wilde knuffelen. Dat wilde mijn zoon vrijdag ook toen hij niet lekker was.

Vond ik helemaal niet erg ;-)

Leuke blog heb je trouwens! Complimenten. Ik heb je toegevoegd aan mn rss reader en kom je vaker bezoeken!