14 mei 2011

Weet je nog? #barettenpret

Bookmark and Share


Vandaag zette Quinty vanaf haar fototoestel een aantal foto's en filmpjes op de computer. Daar zat dit filmpje ook bij. Van mijn zogenaamde fotomodelsessies voor de #barettenpret.
Helaas is de gratis versie van de webwinkel welke ik daarbij had opgeheven.

Wie (nog) wel een leuke winkel heeft bij shoppagina is Heleen. Onder de naam, Miss Maple.
Ze maakt alles zelf. Sieraden en accessoires. Ik vind vooral deze Hello Kitty ring erg leuk.

2 opmerkingen:

Hip en Haak zei

Vind je de gratis webwinkel van mijnwebwinkel.nl geen optie? Die hebben wij (www.mijnwebwinkel.nl/winkel/hipenhaak) en wij zijn erg tevreden erover!

Fijn weekend nog!
Groetjes,
Renske

Christel zei

@Renske Dank je wel voor je reactie. Ben niet echt een mijn webwinkel fan :) Voor mezelf dan hoor. Ik overweeg Big Cartel of Luondo.