17 juli 2011

Armbanden en karaoke









Bookmark and Share
Gisteren verjaarde mijn vader. 63 alweer. En zoals vaak op zijn verjaardag, regende het... Gelukkig is hij dat al jaren gewend en stond er een supergrote partytent buiten.
Naast heerlijk eten van de BBQ, lachen en veel gezelligheid, werd er ook gezongen.
In het mini tuinhuisje stond een karaoke set. Met veel 'foute hits'. Maar gelachen dat we hebben.
Ik ging zingend mijn bed in :)

Vandaag was een heerlijke zondag. Ouderwets uitgeslapen tot 10.30 uur. Wist niet dat ik dat nog kon. Kindlief opgehaald. Familie van overver uitgezwaaid. En eindelijk maar toch de gehaakte armbanden op de foto. gezet. De meeste armbanden heb ik gewoon zelf hoor... Bij elke outfit wel een passende kleur...

Deze week nog twee dagen werken en dan ruim 3,5 weken vakantie. Wat een heerlijk vooruitzicht.

5 opmerkingen:

Saskia @ Crafty Valley zei

Mooi zeg! Die grote kralen!! :)

Christel zei

Hebben jullie trouwens gezien dat mijn arm drie verschillende kleuren heeft? Haha....

Facts and Fairytales zei

nog gefeliciteerd met je vader en die armbanden zijn erg leuk!

groetjes
Brigitta

ElisabethAndrée zei

Heel erg leuk!:)

Emily zei

Hallo, ik kwam via Pinterest op je blog terecht. Ik vroeg me af of je ergens kort uitlegt hoe je deze armbanden maakt (of je het nog weet natuurlijk, nu 2 jaar later). het lijkt me iets leuk om met de kinderen op mijn werk te doen, en niet te complex (ik geef fijnmotorische en creatieve therapie). Alvast bedankt!