20 juli 2011

Voorliefde voor boeken en wat zo meer

Eerste dag van mijn vakantie is al bijna weer om. Zometeen op de koffie (nouja, thee voor mij) bij een vriendin. Wel fijn dat ik een paar dagen voor de rest van de familie aan al vrij ben.

Want de eerste dagen overvalt mij namelijk een heftig opruim- en poetsvirus.
Op zich fijn, want het is best wenselijk (zacht uitgedrukt). Voor de omgeving iets minder prettig, want ik heb het idee dat ik alles in zo'n kort mogelijke tijd 'moet' doen.

Onder het opruim motto ga ik eindelijk alle onafgemaakte crea projecten afronden. Zoals de vanavond geplaatste envelopjes. Gemaakt van een oude stadskaarten. Boek vond ik per toeval vorige week bij de kringloop. Ze zijn zo leuk... (Ik weet het, ik ben enorm bevooroordeeld).

Bookmark and Share

5 opmerkingen:

Lot zei

Goed bezig! Ben benieuwd wat er nog meer aan crea-bea-achtig's voorbij gaat komen!

Shirley zei

heh heh, mag ik een bééétje denken dat ik je op een idee heb gebracht? Leuk die kaart-enveloppen :) Maar waarom bied je alleen 13x13 aan? Zouden standaard maten tot en met A5 en Letter niet commercieler zijn? grtz, Shirley

Christel zei

@ shirley, uiteraard mag jij dat denken haha... Standaard maten konden niet uit deze serie papier helaas. Maar commercieel gezien gaan deze goed hoor, zojuist 10 verkocht :)-niet via Etsy, maar via twitter- Bedankt voor het meedenken.

Christel zei

@ Lot Dank je voor je compliment. Gezien de mega voorraad nog net niet afgemaakte projecten zal het echt van alles zijn, Ceetjes, telefoontasjes, nog meer enveloppen, maar ook patroonboeken waarschijnlijk. Tijd om plaats te maken :)

lindevrouw zei

Een goed voornemen, al je U F O's af te maken! Ik heb er ook een boel liggen....misschien ook deze vakantie...Fijne vakantie in ieder geval! En leuk hoor je artikel in de Brijenkorf! groetjes Joke