10 september 2011

Blije beer.



Ook al had ik mezelf streng toegesproken, EERST alle haaksels en maaksels die ik nog heb liggen afmaken (als in draden afhechten, in elkaar zetten etcetera)...


De roep van Beer voor een leuk vestje was groter. In een patronenboek zag ik dit schattige babyvestje. 
Gebreid met een ajourpatroontje op de voorkant.


Gehaakt randje er omheen. Ik ben helemaal verliefd. Heb vorig weekend nog een vestje gebreid. In regenboogkleuren. Helaas ligt die bij de stapel 'afmaken' want daar zijn wel 60 draadjes af te hechten...


Bookmark and Share

6 opmerkingen:

Sabia zei

wat een ontzettend lief truitje/vestje
:)

regina zei

Hoi. Wat een leuke informatie allemaal. Ik ben zo benieuwd. Waar je het patroon van het schattige roze rode berentruitje vandaan hebt. Groetjes. Regina

regina zei

Hoi. Heel veel leuke informatie en links, ik vind het truitje van de beer zo leuk rood met roze. Uit welk boek komt het.? Groet. Regina

Christel zei

@ Regina het komt uit een patronenboek van Phildar. Destijds gekocht bij de Albert Heijn. Als je wilt zoek ik het ISBN nummer wel voor je op.

lindevrouw zei

Oh wat een schatje! Heel mooi gemaakt!

Aline zei

Het is dan ook wel een heel leuk vestje... ;)