7 maart 2012

Eindelijk - Give Away van Juffrouw zonder Zorgen


Waarom?
Omdat ik HEEEEL erg goed ben in uitstellen.
Omdat ik NOOOOIT tevreden ben over mijn digitale kunsten, 
als in foto's, banners, headers.
Omdat ik meer SPULLEN heb dan de planken in mijn hobbykamer slash atelier kunnen bergen.
Omdat ik ECHT niet alles zelf kan houden.

Daarom
Eindelijk.
Nu nog in de gratis versie. (kniepstuver)
Dus maar 5 artikelen, met 1 foto per artikel.

Give Away
En voor de promotie van de opening een "Give Away".
Van mega(web)winkel Juffrouw zonder Zorgen

Wat valt er te winnen? Nou... een cadeaubon van 10 euro als hoofdprijs.
En... als troostprijs ... 

Memo Cupcake blaadjes









Wat 'moet' je daarvoor doen?
Nou... laat een reactie hieronder achter.
Vertel welke knoopjes je het leukst vindt uit mijn mini webwinkel.
En wat je zou kopen van je cadeaubon van 10 euro bij Juffrouw zonder Zorgen.

Dat is alles. Tuurlijk mag je erover tweeten. @persjuf zal blij zijn met elke vorm van extra reclame. Ik uiteraard ook :)

De actie loopt tot en met 10 maart zaterdagavond 00:59 uur.

Bookmark and Share

23 opmerkingen:

lindevrouw zei

hoi christel, Gaat het er nu echt van komen , een eigen webwinkel! Ik vind je poppenknoopjes in je webwinkel het leuks, nou die dalmatiers vind ik eigenlijk ook gaaf! En wat ik zou bestellen bij juffrouw zonder zorgen, natuurlijk doehet-zelf-boeken!Maar dat pipbehang met die vrolijke roosjes vind ik eigenlijk ook heel mooi! Doe graag mee met je give away! groetjes Joke

daphne engelke zei

Wat leuk! Ik zag je tweet voorbij komen en dacht hè verkoopt Christel ook knoopjes??
Maar ik lees nu dus dat je net begonnen bent! Ik vind de fietsjes helemaal het einde! Maar de hartjes zijn dan weer helemaal leuk voor de bruidsaccessoires die ik maak!
Tja en wat koop je bij "juffrouw zonder zorgen" Eigenlijk alles, maar omdat ik dat weet doe ik het te weinig ;-) een kadobon levert altijd een grotere aankoop op is mijn ervaring met mezelf ;-)

groetjes Daphne

jeetjejanita zei

is dat jouw miniwebwinkeltje? wat schattig! de dalmatiër knoopjes! en bij juffrouw zonder zorgen is teveel leuks, maar ik denk aan de gifttag stempelset. helemaal in de stempelmood... niet echt in een winningmood, maar niet geschoten... ;-) liefs van Janita

Nathalie Bosman zei

Wat Leuk! En spannend ook , een eigen webwinkel! Heel veel succes gewenst ;-) Ik vind de poppige knoopjes erg leuk, en voor 10 euro zou ik wenskaarten kopen, omdat ik het nog steeds leuk vindt om mensen een kaartje te sturen ♥
@nathaliebosman

Marjan van Welie zei

Ik ben dol op knoopjes!! Dus helemaal leuk je mini-webshop en als recreatie-mtb'er/wielrenner ga ik helemaal voor de fietsknopen!! En voor Juffrouw zonder Zorgen...tja één blik was genoeg... Kers op de Kaart blik schildpadjes!! Geweldig!! En helemaal leuk je actie natuurlijk!
Groetjes van Freaky Canary (privéaccount twitter @marswijven & voor freaky @freakycanary)

Mariska zei

Ah... Leuk!!!... De stoere fietsen knopen vind ik het leukst!

En het notitieboekje met de uil erop zou ik kopen.. Flow collectie Geertje! Erg leuk...

T. zei

Oh wat leuk, een eigen webwinkel, supers. Wat een leuke knoopjes, welke mijn voorkeur hebben, oeps moeilijk kiezen vind ze allemaal leuk en wat hebben, oké, als ik dan toch echt een keuze moet maken, dan worden het de hartjes knopen hoewel die dalmatiërs en die poezen knoopjes ... hellup kan niet kiezen hihi. En uit de webwinkel van Juffrouw zonder zorgen daar zou ik iets uit de collectie van flow kiezen, heb me er toevallig gisteren aan verlekkerd aan al dat moois, die schriftjes of het notebook van Geertje supers.

Kitty Darkness Designs zei

Leuk je eigen nieuwe shopje!! je hebt er toch ook een op etsy? en leuk de give away :) Die dalmatiër knoopjes zijn zo schattig!! Ben benieuwd welke soorten knoopjes je nog meer hebt :) Oh bij juffrouw zonder zorgen kan ik niet uit de winkel lopen zonder iets gekocht te hebben! de Belle en Boo packing tape bijvoorbeeld is één van mijn favoriten :) veel succes met je shopje(s) :)

Esther zei

Wat leuk, je eigen shop!! :D

De hartjesnoopjes vind ik het allerleukst :D
En wat ik zou kopen voor 10 euro...dat is wel moeilijk kiezen zeg!!!
Ik denk...de Auto key Caps (met VW-vans! :D) en het retroreisdagboek ....en misschien nog veel meer wat ik dan stiekem zelf moet gaan betalen ;) nu wil ik wel winnen natuurlijk! ;)

Janin zei

Wat leuk Christel, je eigen winkeltje! Te gekke knoopjes, ik vind de fietsjes het leukst. Tja, wat ik bij Juffrouw zonder zorgen zou willen, heel veel haha. In ieder geval weer een borduurpakketje, en mijn dochter wilde ook de sleutelhanger die ik er een tijd geleden heb gekocht. Oh ja, en nog een mooie poster voor de kamer van zoonlief. Genoeg op het wensenlijstje dus :).
Succes met je shop!

Renske zei

Gefeliciteerd met je webwinkel! Leuk hoor!

Ik heb al even geneusd op de site van Juffrouw zonder zorgen. Ik ben ook een echte "kniepstuuver", ben helemaal gek van Pip, maar heb er nog niks van gekocht. Dus ik denk dat de bon gebruikt zal worden voor iets moois van Pip (schrijfmap ofzo).

De leukste knoopjes vind ik de hartjesknoopjes.

Veel succes met je webwinkel!

Groetjes,
Renske

Pleun zei

Wat een leuke miniwebwinkel!
Ik vind de fietsknoopjes geweldig, ik spaar allen van fietsen en knopen heb ik nog niet eerder gezien!
En uit de webwinkel zou ik de kaarten voor onderweg in de auto gaan kopen, alvast voor de vakantie, dan hebben de kids iets te doen (en dat is fijner dan een dvdtje kijken vind ik)

zjizjipke zei

Veel plezier en succes met je webwinkel! Ik vind de poezenknoopjes superleuk! Bij juffrouw zonder zorgen zou ik gaan voor de masking tape of iets van pip!
Veel liefs!

Pleun zei

Oh, en ik twitter als @schuijtje75 :-)

Moosmade zei

Hai Christel,

Wat een leuke give-away!

Ik vind jouw fiets-knoopjes echt te gek! En bij Pers-juf... zou ik absoluut masking tape kiezen! Leuk om mijn pakketjes mooi mee in te pakken! Super-leuk in combinatie met stempels, vind ik!

Nou... ik ben benieuwd of ik win :-)

Groetjes!

Carine van Hove zei

De dalmatiërsknoopjes zijn ongelofelijk cute en multifunctioneel omdat ze zowel voor kids als voor volwassenen kunnen gebruikt worden. Of op een handtas, gordijntjes, sokken, muts,...
De gewonnen 10 euro zullen snel maar vooral goed besteed worden aan om het even wat van Pip Studio. Dat is zoooo mooi :-)

noofs zei

Mijn hart sprong op toen ik de hartjesknoopjes zag. Die zijn het aller allerleukst. En wat ik zou kopen bij juf? Ik ben daar twee weken geleden voor het eerst geweest en ik ben er nog niet van bijgekomen. Wat een superleuke winkel is dat zeg! Ik denk dat ik daar kaarten zou kopen. Ja, heel veel kaarten en die zou ik dan naar allerlei mensen sturen. Zomaar, omdat een kaartje krijgen zo leuk is. Succes met je webwinkel ;-))

Elle zei

Hola! Wat leuk zeg ^_^ Direct even gekeken en vind zelf de knoopjes in hartvorm 't schattigst! Wat ik zou kopen van een bon van JZZ? Uhmm ... het boekje: ENJOY De frisse buitenlucht, adressen, tips & inspiratie. Omdat (hoe leuk het soms ook is) ik een beetje teveel achter de computer zit en vaker naar buiten wil/moet gaan! ;-) Grtz

mamakimm zei

Hoi!
Wat een lieve knoopjes! Ik vind de popjesknoopjes het allermooist. Voor op de trui van mijn dochtertje, of op mijn nieuwe tas, of op mijn vest of... Nou ja, waar niet op? Bij Juffrouwzonderzorgen.nl zou ik de bon gebruiken bij de slippers van Rice. De gele met het paarse motiefje. Natuurlijk moet er dan wel nog een beetje geld bij, dus de bon is een super goed begin :-)

Succes met je webwinkeltje,

Liefs Kimm

Christel zei

Hee, wat een leuke give-away en grappig dat je ook Christel heet :)! Ik vind de hartvormige knoopjes erg leuk en schattig! Ik zou denk ik een blik kopen van Wu Wu of Kers op de Kaart bij Juffrouw zonder Zorgen.

Lies zei

Ha, super, weer een leuke webwinkel erbij! Slecht voor mijn portemonnee maar ik word er erg blij van.

Uit jouw winkeltje zou ik voor de popjes gaan. Heel snoezig!

En met de kadobon van Persjuf zou ik zeker gaan voor een notebook van cavallini & Co. Wat een mooie spulletjes maken zij!

Fijn weekend,
Gr, Lies

Anoniem zei

Ja! Ik wil wel meedingen!

In jouw shop vind ik de hartjes het leukst. Ik hartje hartjes!

Van de bon zou ik het invulboek voor meisjes kiezen. Zo leuk!

Succes met je shop!

@NataschaS74

Kirsten zei

Ik vind de roze poezeknoopjes te schattig! Daar wil ik wel een saai vestje mee opvrolijken :)

Bij Els en Robbie kan ik nooooooit kiezen,er is zoveel moois, maar denk dat het een leuk notitieboek wordt!