11 maart 2012

Uitslag Give Away

Wat leuk, al die reacties op de Give Away van 
Hieronder de trekking... Zitten jullie er klaar voor?

22 deelnemers... Vannacht nog de lootjes gemaakt.
Junior en Poppieja mochten de lootjes trekken.
Poppieja (rechts) het lootje voor de hoofdprijs. 
Junior (links) het lootje voor de troostprijs.
Spannend.... wie hebben er gewonnen. 
Het zijn Pleun (memoblokje) en Noofs (waardebon)
Jihaa... van harte gefeliciteerd allebei.
Mailen of DM-en jullie je adressen?


Alle overige deelneemsters, niet getreurd. Er ligt hier iets leuks voor jullie klaar.
Dus ook graag jullie adressen via christelnolle @ gmail . com
(Zonder spaties dan) 

Bookmark and Share

7 opmerkingen:

Nathalie Bosman zei

Geweldig leuk bedacht :-)
Jammer voor mij ,maar de andere van Harte!

Lies zei

Gefeliciteerd pleun en noofs! Ik weet sinds vrijdag ook hoe leuk het is om iets te winnen via een give-away! En voor ons ook nog een verrassing, super!!

dank voor de leuke actie, Christel en Persjuf!

Lfs, Lies

Kirsten zei

Haha, leuke loting! Ik ga je mailen! :)

Renske zei

Bedankt voor je berichtje op mijn blog! Heb meteen even gekeken.

Helaas, niks gewonnen. Maar ben wel benieuwd wat je toe gaat sturen.

Ik ga je ook mailen!

Fijne zondag nog!

Groetjes,
Renske

zjizjipke zei

Proficiat aan de gelukkige winnaars! En superleuk dat je nog troostprijzen hebt voorzien :-) Ga je mailen!

Kitty Darkness Designs zei

Kom meteen even kijken via je berichtje op twitter... helaas ben ik het niet geworden maar Gefeliciteerd winnaars!!!!
En wat super lief dat je iedereen een troostprijs toe stuurt :) Ik zal je even DMen :)

xoxo Tarah

lindevrouw zei

gefeliciteered winnaars! Super leuk dat je ook aan de verliezers heb gedacht! Stuur je mijn adres even...groetjes Joke