4 maart 2012

USEM de meest unieke (visite) kaartjes

Ik ben fan
Van papier, kaartjes, ideeën, dromen, inspiratie, kunst, kleur en nog heel veel meer. En ik ben superfan van de (visite)kaartjes van USEM Een hele poos geleden bestelde ik kaartjes. Met de kerst kreeg ik zomaar een mini setje met bewaardoosje toegestuurd. Met een originele kerstwens erop. (Stempel met Merry Christmas en een persoonlijke boodschap). 

Op 1 maart had Gijs een aktie op Facebook, waar je gratis een setje kaartjes kon bestellen. 
Moest je wel op Facebook iets posten...
Omdat ik de kaartjes al gebruik, vond ik het wel brutaal om nog een setje te willen haha. Maargoed, ik stuurde hem een berichtje op twitter.
En dit zat gisteren bij de post.

Verrassing

Verrassing bij de post. USEM kaartjes.
Met een handgeschreven boodschap van Gijs.
Supergaaf, ik kreeg onder andere deze ontwerpen.
*Gallery*
Allemaal leuk, al heb ik wel mijn voorkeuren.
*Tableau de la Troupe*
Bij deze krijg ik zin om elk hokje een
andere kleur te geven.
*Time*
Heerlijk karton, niet te dik, niet te dun.
Creditcardformaat.


Zien welke USEM kaartjes er nog meer zijn?
En wat je er mee kunt doen?
Ga naar de inspirerende site van Gijs.
www.usem.nl

 Bookmark and Share

4 opmerkingen:

jeetjejanita zei

wat superleuk die kaartjes, ik zie dat ze ook hier in Arnhem verkocht worden. altijd zo'n gedoe met kaartjes, heb ik net wat laten drukken is het alweer achterhaald :-( goede tip!

Astrid Menick zei

Ja, ik heb ze gisteren ook in de bus ontvangen. Die kaartjes zijn echt leuk, alleen heb ik er nog niets kunstzinnig mee gedaan, behalve het doosje op de foto gezet.

En toen ik vorige zomer in Arnhem in de museumwinkel was zag ik ze liggen en had ze toen bijna gekocht, maar ik heb al een kast vol spullen waar ik ooit iets mee ga doen, daar eerst mee aan de gang gaan en misschien alvast wat oefenen op het monstersetje.

jeetjejanita zei

wat een lievie, die Gijs. kreeg een mailtje nadat ik iets op zijn FB pagina had gezet. of ik een proefsetje wilde ontvangen... JA! natuurlijk! nogmaals bedankt voor de tip Christel

Frauke De Groot zei

Dag Christel,

Mijn naam is Frauke De Groot en ik ben stagiaire voor Belgische bedrijf Box and Co. Wij verzorgen ondermeer de communitysite www.indefleur.be. Hierop kunnen 45-plussers verschillende nieuwtjes te weten komen, en zelf ook reacties en foto’s plaatsen.

Sinds kort hebben wij op vraag van de leden zelf een nieuwe rubriek waarop ze hun hobby’s en knutselwerkjes kwijt kunnen. Dit is uniek op het web. Per categorie kan een gebruiker zijn knutselwerkjes plaatsen, maar ook complete verzamelingen zijn welkom op onze site.

Ik laat U iets weten omdat U vast en zeker een meerwaarde kunt betekenen voor onze site en onze nieuwe rubriek.

Vriendelijke groeten,
Frauke De Groot