11 mei 2012

Kunstige kaartjes - weggeef actie - USEM notecards

Mijn kunstwerk in een museum
Wow, een kunstwerk van mij hangt in het museum.
Ik kreeg gisteren bericht van de plaatsing.
Het gaat om dit ontwerp.










Kijk hier 'hangt' het :)
In maart schreef ik al eerder over de USEM notecards van Gijs.
Daardoor raakte o.a. Janita geinspireerd. Zij plaatste 50 dagen lang, elke dag een idee voor de kaartjes.

10 setjes te winnen
En nu mag ik 10 (tien!) setjes weggeven. 'Proef'setjes, met van elk ontwerp 1 kaartje. Hoe gaaf is dat? Ik ben in ieder geval zelf enthousiast haha.

Zoals bij de meeste weggeef acties, dien je er wel wat voor te doen. Niet zoveel hoor....

Hoe doe je mee? Door op Facebook, Twitter en/of Pinterest pagina van USEM aan Gijs te laten weten wat je van zijn kaartjes vindt. Uiteraard graag met een verwijzing naar deze weggeef actie.



Heel handig om mij dan ook even in het bericht te noemen. Zowel op Facebook, Twitter en Pinterest ben ik onder @christelnolle te vinden.

Reacties
Laat je in een reactie hieronder weten waar je hebt gereageerd? En met welke naam? (Zodat ik je kan vinden als je wat wint)
En ik ben DOL op reacties op mijn blog natuurlijk.

Meedoen kan tot en met dinsdag 15 mei. Op woensdag de 16e maak ik de winnaar/winnares bekend.
Bookmark and Share

17 opmerkingen:

Anoniem zei

Heb een reactie achtergelaten op twitter onder lieve_lotje! Eerst vergeten jouw naam te vermelden, en de actie..... Dom dom! Gelijk een tweet erachteraan gestuurd met dit erin!
Leuke actie! Fraaie plek in het usem museum!;) goed gedaan!!:)

marsjan zei

Ik vind het kaartjes waar gewoon wat op gedaan moet worden. Daar kun je je niet bij inhouden volgens mij! En leuk Christel dat je in het Usem Museum hangt... Groetjes, kanarievrouwe.. :)

marsjan zei

Leuke inspirerende kaartjes die vragen om gevuld te worden!! En leuk dat je in het museum hangt! :)

Yvonne zei

Ik zag je #FF aan @usemnotecards met een link naar je actie erbij! Ben erg benieuwd naar de kaartjes, proefpakketje zou inderdaad ideaal zijn...
Mijn tweet was: "@ChristelNolle @usemnotecards Ik ben ook wel benieuwd naar zo'n proefpakketje! Eens kijken hoe ik ze het beste kan gebruiken... :)" gestuurd vanuit @BraceletBtique

Groetjes,
Yvonne.

Anoniem zei

Het kan zijn dat ik al 3 reacties heb geplaatst maar blogger reageert niet wil jij anders die andere verwijderen, reageer ik nu wel even anoniem.. :)) Maar kaartjes nodigen heel erg uit om vol te schilderen, plakken of schrijven. En leuk dat je in Usem museum hangt. Ik heb op twitter een reactie gegeven. Groetjes, kanarievrouwe Marjan :))

jeetjejanita zei

wat een superleuke actie Christel! ik heb zelf nog een heleboel kaartjes liggen, dus ik gun ze iemand anders... maar ik zal je weggeefactie helpen promoten!
ik hoop dat er veel reacties komen, want heel Nederland moet aan de usem ;)

Marjolein Schuurman zei

Hi Christel, ik heb gereageerd op Pinterest (http://pinterest.com/pin/73535406385929499/) en jou daar alvast bedankt :-)

noofs zei

Hi Christel. Daar ben ik dan. Ik kom net terug uit het museum ;-) Wat zijn daar veel leuke kaartje te zien! Ik heb er van genoten. Janita's project heb ik op de voet gevolgd. En er volgens mij ook bijna elke dag op gereageerd. Op haar blog of via Twitter. Ik keek er op een gegeven moment zelfs naar uit. Ze is zó creatief. Ik ga zo via Twitter aan Gijs vertellen hoe leuk ik zijn kaartjes vind. Fijn weekend!

Carian zei

Super leukje kaartjes!! Heb je al getwittert!! Gefeliciteerd met je plekje in het museum! Leuk zn weg geef actie!!!

Groetjes en succes net inpakken,

Carian

Carian zei

Hi Christel,
Super leuk die kaartjes! Ik had al gereageert op twitter!! Gefeliciteerd met je plekje in het museum!!

Groetjes en succes met inpakken van de kaartjes!

Carian

Anoniem zei

Ja hoor, geweldige actie, als er wat overblijft zou t zonde zijn, hoewel Christel er wel weer wat moois van kan maken! Kijk op twitter onder @anmaraML!!

Kaajee zei

Met veel plezier gereageerd op feesboek... zin om er ook zelf mee aan de slag te gaan. Ik kampeer voor mijn brievenbus :-).

Pleuntje zei

Nou ja, bijna gemist! Ik like op fb en volg op twitter... Ga zo nog even comments geven, maar 'count me in,'

Esther zei

Ik wil heeeeel graag winnen! heb weleens over de kaartjes gelezen en wil ze graag eens testen!!! Ze zijn zo gaaf!
Ik heb op pinterest gereageerd onder de naam @epsiej en onder deze pin staat de reactie http://pinterest.com/pin/73535406385903394/

Pleuntje zei

Like op fb, volg op twitter en ga zo og comments geven! (zo, had ik deze leuke actie bijna gemist zeg!!!)

m.homan zei

ooh wat zijn die kaartjes leuk! ik zag ze en heb meteen een pakje besteld, want ik werd er echt hebberig van :-P

groetjes @rijkje

Marianne zei

Super leuke kaartjes die je dus gewoon helemaal zelf kunt personaliseren. Wie wil dat nu niet?! Uitvinding van de eeuw!