5 april 2013

Gehaakt cirkelvestje

Sokkenwol
Maar natuurlijk wordt het straks ECHT lente.... Ondertussen haakte ik ergens, zo'n twee weken geleden van ietwat kriebelende sokkenwol een cirkelvest(je)

Ook leuk als tafelkleed hahaha

Beetje 'hippie' achtig
Hier gedragen als nek/schouderwarmer
Flatterige foto :)
Heb nog 7 bollen over. Dat worden geen vestjes. Want wat een werk. Ik heb een hele vrijdagavond en vrijwel de hele zaterdag gehaakt. Duim stond er bijna scheef van. Maar ik ben erg blij met het eindresultaat.

Bookmark and Share

2 opmerkingen:

Diana zei

Wat een geweldig gaaf vest! Ik ga hopelijk van het weekend aan de mouwen beginnen van mijn rond gehaakte vest. Maar moet nog een paar flinke rondes hihihi

Groetjes
Diana (@DeHandwerkster)

Joke Lindevrouw zei

wat is je cirkelvest gaaf geworden! Prachtige kleuren! Super!groetjes Joke