7 april 2013

Rollen in de wol

Nouja, merendeel is katoen, hier in de garenverzameling.
Gisteren dacht ik 'even' bezig te gaan met wat UFO's, oftewel Un Finished Objects. In het Nederlands, in mijn geval, een heleboel ooit aan begonnen werkjes.

Ik zocht eerst naar knopen. Mijn hersens werkten mee, dus die vond ik.
In de speurtocht naar de knopen vond ik twee volle bakken.
Met werkelijk allerlei spullen die ik maar bij elkaar gepropt kon hebben.
'Even' uitzoeken....

Knopen aan mijn haakwerkje gemaakt, zocht ik de vulling.
Zucht... Zal jullie alle details besparen...

Hier een mini foto verslag.

Deze bolletjes kocht ik onlangs, gewoon ZO leuk
Maarja, waar laat ik die, dus aan het sorteren
Winterse garens bij elkaar
Zwart, wit en ecru in een bak
Ohhhh, de inhoud van 1 tasje
Opruimen van het slagveld

Om 21.30 uur was het gelukkig weer helemaal zen. 
Helaas geen foto van, het was te donker.
Ik heb vijf bakken gesorteerd. Op kleur en op soort garen...
Ik heb ook een bak met projecten die toch dit jaar maar eens af moeten (van mezelf dan hè). Ik heb twee dingen uitgehaald (baby vestje en kussen). Dat gaf best een fijn gevoel.

Het besef dat ik genoeg garens heb, ik volledig tot me doorgedrongen (ECHT). Ik zoek alleen nog mijn vulling (niet uit mijn gebit, die voor mijn haaksels :))

Bookmark and Share

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Mooi blog! Gesorteerd en weer Zen, het inspireert me.
Fijne dag! Groets, Yvette

Diana zei

Hoi,

Nou, jij hebt voorlopig ook straf met wol shoppen hahaha. Lekker he! Moet zeggen het gaf mijzelf weer hoop inspiratie, al dat garen van mij. Ontdekte ineens weer kleuren, die ik vergeten was enzo.
Misschien wil je mij volgen op mijn blog. Ik ga meteen kijken of ik jouw per email kan volgen op jouw blog.

Liefs,
Diana @DeHandwerkster
http://naaldbinden.widoeghe.nl

Thea zei

Hihihihi.....tjaa, volgens mij heb jij idd genoeg garen!!! Maar wel alles lekker opgeruimd, toch?

Groetjes Thea ♥

marmarel zei

Geweldig om te zien! :-) Dat staat mij binnenkort ook te wachten, want ik ga mijn hobby-spullen binnenkort binnenshuis verhuizen. Ik moet zeggen dat ik al vaak van die momenten heb gehad: Ik heb écht genoeg garen/boeken/lapjes/kraaltjes enz. Maar je nieuwe wolletjes zijn wél erg leuk! :-P